|
|
Публикации в базе данных Math-Net.Ru |
Цитирования |
|
2021 |
1. |
Movlatkhan T. Agieva, Alexey V. Korolev, Guennady A. Ougolnitsky, “Static and dynamic game theoretic models of opinion control in marketing networks”, Contributions to Game Theory and Management, 14 (2021), 8–19 |
1
|
|
2020 |
2. |
Movlatkhan T. Agieva, Alexei V. Korolev, Guennady A. Ougolnitsky, “Game theoretic models of sustainable management in marketing networks”, Contributions to Game Theory and Management, 13 (2020), 24–56 |
3. |
Movlatkhan T. Agieva, Olga I. Gorbaneva, “Dynamic SPICE-model of resource allocation in marketing networks”, Contributions to Game Theory and Management, 13 (2020), 8–23 |
4. |
Г. А. Угольницкий, О. И. Горбанева, А. Б. Усов, М. Т. Агиева, М. Х. Мальсагов, “Теория управления устойчивым развитием активных систем”, УБС, 84 (2020), 89–113 |
|
2019 |
5. |
М. Т. Агиева, Ю. В. Бабичева, Н. М. Окулист, Г. А. Угольницкий, “Задачи анализа и прогноза при управлении целевой аудиторией в маркетинге”, УБС, 79 (2019), 27–64 |
2
|
|