9 citations to https://www.mathnet.ru/rus/ia703
-
Aleksandr G. Leonov, Mila V. Raiko, Lecture Notes in Networks and Systems, 934, Software Engineering Methods in Systems and Network Systems, 2024, 169
-
Mila V. Raiko, Lecture Notes in Networks and Systems, 1118, Software Engineering Methods Design and Application, 2024, 609
-
А. Л. Семенов, А. Е. Абылкасымова, С. А. Поликарпов, “Основания математического образования в цифровой век”, Докл. РАН. Матем., информ., проц. упр., 511 (2023), 3–12 ; A. L. Semenov, A. Y. Abylkassymova, S. A. Polikarpov, “Foundations of mathematical education in the digital age”, Dokl. Math., 107:Suppl 1 (2023), S1–S9
-
А. Г. Кушниренко, А. Г. Леонов, С. А. Поликарпов, “Безошибочный двумерный пиктограммный синтаксис в учебной среде программирования для дошкольников”, Докл. РАН. Матем., информ., проц. упр., 511 (2023), 13–20
-
М. А. Посицельская, Т. А. Рудченко, А. Л. Семенов, “Математические элементы начального образования”, Докл. РАН. Матем., информ., проц. упр., 511 (2023), 21–53 ; M. A. Posicelskaya, T. A. Rudchenko, A. L. Semenov, “Mathematical elements of elementary education”, Dokl. Math., 107:Suppl 1 (2023), S10–S41
-
Ю. С. Вишняков, А. Л. Семенов, Г. Б. Шабат, “Работа математика как прообраз освоения математики учащимися. Роль эксперимента”, Докл. РАН. Матем., информ., проц. упр., 511 (2023), 95–110 ; Yu. S. Vishnyakov, A. L. Semenov, G. B. Shabat, “The work of a mathematician as a prefiguring of mastering mathematics by students: The role of experiments”, Dokl. Math., 107:Suppl 1 (2023), S78–S91
-
O. A. Fiofanova, “Data architecture on digital educational platforms and data-competence of teachers”, Rev. Line Polit. Gest., 25:3 (2021), 1700–1716
-
D. B. Agliamutdinova, N. O. Besshaposhnikov, A. G. Kushnirenko, A. G. Leonov, M. V. Raiko, “Problems of early learning to program. How to bridge the gap between pictographic and textual programming styles”, Int. J. Educ. Inf. Technol., 15 (2021), 331–343
-
V. B. Betelin, A. G. Kushnirenko, A. G. Leonov, K. A. Mashchenko, “Basic programming concepts as explained for preschoolers”, Int. J. Educ. Inf. Technol., 15 (2021), 245–255