Issledovaniya po Informatike
RUS  ENG    JOURNALS   PEOPLE   ORGANISATIONS   CONFERENCES   SEMINARS   VIDEO LIBRARY   PACKAGE AMSBIB  
General information
Latest issue
Archive

Search papers
Search references

RSS
Latest issue
Current issues
Archive issues
What is RSS



Issled. Inform.:
Year:
Volume:
Issue:
Page:
Find






Personal entry:
Login:
Password:
Save password
Enter
Forgotten password?
Register


Issledovaniya po Informatike, 2003, Issue 6, Pages 52–56 (Mi ipi91)  

Определение понятия мощности телевизионного рекламного воздействия и его использование при прогнозировании спроса

V. E. Tsukerman
References:
Language: Russian
Citation: V. E. Tsukerman, “Определение понятия мощности телевизионного рекламного воздействия и его использование при прогнозировании спроса”, Issled. Inform., 6, Otechestvo, Kazan, 2003, 52–56
Citation in format AMSBIB
\Bibitem{Tsu03}
\by V.~E.~Tsukerman
\paper Определение понятия мощности телевизионного рекламного воздействия и его использование при прогнозировании спроса
\serial Issled. Inform.
\yr 2003
\vol 6
\pages 52--56
\publ Otechestvo
\publaddr Kazan
\mathnet{http://mi.mathnet.ru/ipi91}
Linking options:
  • https://www.mathnet.ru/eng/ipi91
  • https://www.mathnet.ru/eng/ipi/v6/p52
  • Citing articles in Google Scholar: Russian citations, English citations
    Related articles in Google Scholar: Russian articles, English articles
     
      Contact us:
     Terms of Use  Registration to the website  Logotypes © Steklov Mathematical Institute RAS, 2025